Wednesday, May 2, 2012

2nd of May 1989

Alhamdulillah bersyukur saya ke hadrat illahi dengan limpah kurniaNya saya yang naif dan lalai ini masih lagi dapat berpijak di bumi Allah dan merasa nikmat-nikmat pemberianNya. Alhamudillah syukur, akan tetapi saya berasa agak sedih kerana umur saya kini sudah menjangkau 23 dan saya merasakan diri saya ini masih tidak lengkap dengan ilmu dan masih banyak cacat cela yang perlu saya baiki dan saya merasakan saya tidak produktif. Saya berasa agak sedih dan terkilan tetapi seorang kawan saya menasihati saya dengan mengatakan tiga ayat ini   think about how beautiful U are and that U have Ur whole life ahead of U  and  thank god that U lived to see 23. My friend soothed me with those words. Sebenarnye saya telah memasang azam dan niat baru yang saya akan update selepas ini. xoxo.

No comments:

Post a Comment